Te járnál nagyapáddal?

Manapság már lassan semmin sem akad fenn az ember, sőt, az eddig deviáns lesz a normális. De jó ez nekünk?

old-1738967_1920.jpgAmikor Pestre megyek, egyre többször fordul elő, hogy velem hasonló korú huszonéves lányokat látok kézenfogva sétálni Andy Vajna-féle Dagobert bácsikkal. Nem akarok pálcát törni senki felett, hiszen ezek a lányok nyilvánvalóan a két szép szemükért jöttek össze "nagyapjukkal" és nem azért, mert Deákokkal tapétázhatnák ki a szobájuk falát. Á, dehogy... Fene a gusztusukat, ha nekik megéri, ám legyen. Viszont ez azzal jár együtt, hogy a 60+-os férfiak "utaznak" a fiatal pipihúsra, és miért ne tennék meg? Ők tényleg csak kihasználják az adódó lehetőséget, nem kell pisztolyt fogniuk a hölgyemény fejéhez annak érdekében, hogy velük mutatkozzon.

 

Így történhetett, hogy hetekkel ezelőtt, amikor vizsgázni indultam és a lakóhelyemen vártam a HÉV-et, egy 70 év körüli bácsi lépett oda hozzám. A HÉV-ről, meg mindenféle általános dologról érdeklődött, ezért én nem is gondoltam semmi rosszra, készségesen válaszoltam mindenre. Aztán elmondta, hogy szokott járni fürdőbe és én nem tartanék-e vele, mert jó a fürdő, csak az a baj, hogy túl sok ott az öreg, én meg fiatal vagyok, és így ketten még jobb lenne. Hát, néztem nagyokat, mit mondjak. Dadogtam össze-vissza, aztán udvariasan elhintettem neki, hogy szerintem máshol kéne próbálkoznia, mert nálam nem fog sikerrel járni és amúgy meg nyáron szoktam strandra járni, szóval...

Szerintem nem ilyen válaszra számított, de van egy olyan érzésem, hogy nem sokáig kell egyedül járnia a fürdőbe...